4 vienkāršas metodes, kā pārvarēt izsalkuma sajūtu

ēdiens fotogrāfija

Bieži  vien cilvēki izjūt neveselīgu izsalkuma sajūtu. Dažreiz gadās arī tā, ka aizņemtības dēļ, neizdodas laikus papusdienot vai, piemēram, pabrokastot, kad nolēmāt pārslēgt modinātāju un pagulēt vēl 30 minūtes, tādejādi  nepaspējot paēst brokstis. Ko darīt tādās situācijās, kad rodas izsalkuma sajūta un nav iespējas paēst?

Var pamēģināt apmānīt savu organismu, taču ir jāsaprot, ka šāda veida triku nedrīkst piemērot vienmēr. Organismam ir jāsaņem ēdiens, lai tas normāli funkcionētu, saņemtu barības vielas, un Jūs būtu enerģiski un laimīgi.

Tātad apskatīsim 4 ļoti vienkāršus trikus, kas palīdz novērst izsalkuma sajūtu.

1. Ūdens.
Dažreiz gadās tā, ka cilvēki jauc izsalkumu ar slāpēm. Tā ir izplatīta kļūda, taču no tās ir viegli atbrīvoties. Ir jāizdzer 1 glāze ūdens, aptuveni, 200ml, un izsalkums pāries, taču, ja pēc pusstundas vēlme paēst vēl joprojām Jūs nomāc, tas nozīmē, ka Jūs tiešām vēlaties ēst.

ūdens fotogrāfija
2. Elpošanas vingrinājumi.
Ļoti efektīva metode. Elpošanas vingrinājumi uzsāk tauku sadalīšanās procesus, kas, savukārt, papildina enerģijas krājumus. Lai novērstu izsalkuma sajūtu, ir pietiekoši izdarīt 20 dziļas ieelpas.

ēdiens fotogrāfija
3. Izgulieties!
Daži cilvēki cenšas kompensēt neizgulēšanos ar ēdiena uzņemšanu. Liekas, ka pēc  ēšanas zūd miegainības sajūta. Īstenībā  tā tas nav, un šāda pārēšanās ļoti kaitē veselībai. Pirms gulētiešanas var izdzert nelielu krūzi kefīra, tas uzlabos miega kvalitāti un normalizēs vielmaiņu. Atcerieties, ir nepieciešams izgulēties!

ēdiens fotogrāfija
4. Nesēdiet neko nedarot!
Nereti cilvēki sāk ēst, jo viņiem ir garlaicīgi. Daži cenšas “aizēst” savu stresu. Šādas pārēšanās iemesls ir psiholoģisks faktors. Šādos gadījumos ir jāatrod sev hobijs, jānodarbojas ar kaut ko, lai nebūtu laika pārēšanai.

Galīgi garāmGarāmGandrīz labiLabsAmba (4 Nobalsots, vidējais: 5.00 no 5)
Loading ... Loading ...

Комментарии закрыты.