9 metodes, kas attīstīs pozitīvu attieksmi

lēciens fotogrāfija1. Izveidojiet pateicības žurnālu un katru dienu veidojiet tajā ierakstus. Pateicieties cilvēkiem un situācijām, kas šajā dienā Jums bija lietderīgas un patīkamas.

2. Izveidojiet ikdienas uzvaru žurnālu. Tas ir analoģisks pateicības žurnālam, tikai tajā ir jāmēģina ierakstīt vienu vai dažas mazas vai lielas dienas uzvaras. Uzvarai ne obligāti ir jābūt globālai. Piemēram, Jūs apguvāt kaut ko jaunu, izlasījāt grāmatu, izmēģinājāt jaunu ēdienu, iemācījāties dažus vārdus citā valodā, sakārtojāt istabu u.t.t. Saraksts ir bezgalīgs, jo uzvaras katram ir savas.
3. Meditējiet vismaz 10 minūtes katru dienu.
4. Katru dienu vizualizējiet savu mērķi! Izveidojiet mērķu karti vai kolāžu un katru dienu 5 minūtes skatieties tajā, iedomājoties, ka tas viss Jums jau ir. Grāmatu autors Džo Vitale, uzskata, ka pirmais solis mērķu realizācijai ir apzināties bez šaubām, ko tieši Jūs vēlaties, tad vēlme ir jāvizualizē “spilgtākās krāsās”, piemēram, ja Jūs vēlaties pabeigt universitāti, izjūtiet izlaiduma momentu, kā Jūs apsveic, kā Jums paspiež roku un izsniedz diplomu. Tas palīdzēs pastiprināt Jūs vēlmi vai mērķi. Līdz ar to pašapziņā  radīsies risinājumi, kā šos mērķus sasniegt.
5. Uzlabojiet savu veselības stāvokli. Regulāri ēdiet veselīgu pārtiku, atvēliet laiku atpūtai. Sarežģīti būt pozitīvam, ja Jūs jūtat, ka esat izsmelts un bez jebkādiem spēkiem.
6. Pielietojiet pozitīvus apgalvojumus  un katru dienu lasiet pozitīvus stāstus, grāmatas, aforismus.
7. Uzmanīgi sekojiet savām ķermeņa kustībām un darbībām : sēdiet taisni, smaidiet, ejiet lepni, elpojiet dziļi. Pamēģiniet izpildīt to vizmaz 60 sekundes  un sajutīsiet starpību.
8. Sekojiet savām emocijām – negatīvas emocijas norāda uz to, ka Jūsu domas ir negatīvas. Jūs vienmēr varat izmainīt savu domu virzienu.
9. Kontaktējieties ar ļoti pozitīviem un interesantiem cilvēkiem.

Galīgi garāmGarāmGandrīz labiLabsAmba (2 Nobalsots, vidējais: 5.00 no 5)
Loading ... Loading ...

Комментарии закрыты.